rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Thursday, 8 March 2012

Hanya Sekadar Picisan

Ehem. Bismillahirrahmanirrahim. Langkah masuk rumah sendiri dengan penuh hati-hati. Bukan ape, dah lama tak masuk rumah ni, dah bersawang bagai. Sabo je laa.. Hehe..

OK. Fine. Taknak kasi alasan why saya tak update blog setelah sekian lama. Bukan tak online, tapi masa untuk online sangat terhad sekarang. Waktu malam after balik kerja dan makan, ada lah dua tiga jam nak online. Then jam 11 saya kena tidur because at 4 in the morning, saya dah kena bangun. That is why masa untuk berblog tu agak kurang.

Bukan tak boleh mengupdate blog dalam masa dua tiga jam tu. Tapi, saya tak begitu gemar mencemarkan blog dengan entri-entri luahan perasaan semata-mata. Almaklum, saya bukan orang femes tahap gaban yang kalau keluarkan entri luahan perasan, berdozen-dozen manusia yang datang bagi support and all that. Only if dalam entri luahan perasaan tu saya dapat mengajak diri sendiri dan orang lain ke arah kebaikan, then saya akan update. 

Sebab sekarang kalau saya nak merapu meraban bagai, nak buat luahan perasaan atau nak lepaskan geram, saya akan buat karangan pendek, maksimum 140 perkataan jer. Tweet dekat Twitter. Thats all. Mudah, cepat dan paling penting, no one cares! Hehehe.. Still, i'm not famous in Twitter either and nobody knows me there, but that's what Twitter is all about. We care for only things that we want to care about. Hehe..

* The Interface *

Saya bukan cari publisiti di Twitter. Sekadar menjerit merepek dan meraban boleh la kat sana. As i said, itu tempat untuk luahan perasaan yang dikategorikan sebagai 'entah-apa-apa-entah'. Hahaha.. Boleh gitu? :D 

Kat Facebook pon saya dah jarang update status. Sebab? Saya bukan attention seeker. Hahahha.. Marah pulak sesape yang rajin update status tu! 

Janganlah marah. Gurau-gurau jer. :D 

OK lah. InsyaAllah, saya akan update entri yang lebih bermanfaat lepas ni. Maybe it will takes time for me to keep on updating this blog, but i do really appreciate for those yang sudi singgah, sudi baca and sudi follow blog buruk ni.

Semoga anda mendapat something yang bermanfaat dari sini, dan semoga Allah merahmati anda. InsyaAllah, amin. :) 


----------------------------------------------------------------------------------------------

yus cakap : Another rubbish entry from me. Hahaha.. Sorry! :D
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

No comments:

Post a Comment