rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Sunday, 26 September 2010

Bunga Cinta

Sedar tak sedar dah hampir sampai ke penghujung bulan September dah kita. Mungkin masih belom terlewat kot untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk sekalian pembaca blog saya yang hidup segan mati tak mahu ni. Hehehe..

Saya mintak maaf zahir dan batin sekiranya selama saya berblog, dalam penulisan saya, ada terselit kata-kata 'pedas' sehingga mengganggu perasaan anda. Sesungguhnya saya tak berniat. Saya hanya mengutarakan pendapat dan pandangan, dan tanpa saya sedari, terkadang ia mengusik perasaan anda.

Wah. Secara tiba-tiba ayat saya jadi berbunga-bunga pulak. Hehehe..
 * Bunga-bunga cinta.. Hiks~ *

Saya masih ingat masa mula-mula saya cipta blog ni. Matlamat saya untuk berkongsi pandangan, mungkin jugak pengetahuan, di samping menyelitkan pengajaran di sebalik (dan di setiap) tulisan saya. Dengan sebab itu, saya benar-benar berharap, kalau ada tulisan-tulisan saya yang entah macam mana 'terkena' batang hidung anda, ambillah pengajaran di sebaliknya. Saya minta maaf yee.

Tapi, nak buat blog ni pon perlukan komitmen jugak kan? Bukan sekadar suka-suka.Tengok la blog saya ni. Dah macam nak mampos je. Lama tak di update. Nak kata sibuk sangat sampai tak sempat berinternet, tak jugak. Setiap hari ada jer masa saya dihabiskan untuk Fesbuk. Cuma, lately, kekurangan idea dan 'rasa' nak berblog ni.

Lagi satu, saya rasa ralat la pulak kalau blog ni saya update dengan post-post peribadi semata-mata. Sape lah yang sudi nak baca luahan hati saya setiap hari kan? Boleh muntah jer. Hehehe.. Akibatnya, sunyi la blog ni dari new update.

Minta maaf ye kawan-kawan. Sebab telah 'mematikan' blog ni selama beberapa lama. Saya belom cukup hebat dalam memastikan blog ni sentiasa berupdate. Komitmen. That's the main attitude to keep a blog alive. And I am lack of that. Ergh~

Sorry sangat-sangat. Saya harap masih ada la yang sudi singgah umah buruk saya ni. Please ye. Hehehe..

Apa agaknya perkembangan kawan-kawan blogger saya? Mintak maaf sebab dah laaaaaaaamaaaaaaaaaaa saya tak jenguk blog anda semua. InsyaAllah, lepas ni saya akan rajinkan balik diri saya memblogwalking (wah.. lama tak guna word ni).

Perkembangan saya pulak. Hurm. Macam biasa je. Still single. Hahaha.. Tapi, (ye.. ada tapi) sekarang ni, secara ikhlasnya saya bagitau anda, kawan-kawan blogger yang baca ni, sekarang ni saya sedang dalam proses mengenali hati budi seorang lelaki. Masih di Fasa Pertama. Fasa berkenalan. Belom fasa bercinta lagi ek. Hehehe..

Kalau ada keserasian, kalau ada jodoh, insyaAllah akan masuk la ke fasa-fasa seterusnya. Kalau tak, di sini saje la. Doakan agar ade la jodoh tu ye. Tengkiu! Hehehe..


----------------------------------------------------------

yus cakap: Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

4 comments:

  1. finally!! mncul dh entry baru.. eheheh..
    sronok bce ape Yus tlis kt blog ni..
    eheheh..

    anyway, moga si dia tu leh tlng Yus ilangkn fobia aritu ea.. ^^

    ReplyDelete
  2. fzikuz : hahahha.. thanks.. i take it as a compliment ye.. :D
    oh yer.. pasal fobia tu, yeah.. hope so.. please.. doakan ye.. ;)

    ReplyDelete
  3. waaaaaaa~
    suka2!!!akhirnya berjumpe jua yus ngan impian ati
    suwitnyer =)
    semoga semuanya berjalan lancar n ada jodoh diantara kamu berdua...aminnn
    akhir kata, selamat hari raya..maaf zahir batin

    -mida-

    ReplyDelete
  4. mida : aminnn~~ hehehehe.. semoga ada jodoh tu.. insyaAllah.. :D

    setakat ni blom lagi face to face, setakat 'deting' kat alam maya jer.. thats why aku cakap just fasa berkenalan lagi ni.. tapi, so far so good.. insyaAllah kalo jodoh panjang.. ade la fasa seterusnya.. hikhikhik~

    p/s : err.. jgn kecoh2 kat fb aku tau mida.. ai malu.. hahhahaha :D

    ReplyDelete