rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Sunday, 4 April 2010

Takkan Pudar

Ni ape kes nih?

Lepas kalah ngan Bayern Munich last week dalam UEFA, semalam kalah ngan Chelsea mangkuk tu pulak untuk EPL.

Ape kes?

Takkan dah berkurang kasih sayang saya kat kamu, wahai Manchester United sampai leh kalah dua kali in a row nih?

Tidak. Masih sama seperti dulu kasih sayang saya. Masih setara macam zaman-zaman Beckham dulu kasih sayang saya kat kamu. Makin bertambah lagi sekarang tau (sejak ketiadaan CR yang perasan best tuh!).

Err.. Walaupon saya pernah revealkan yang suka Kaka dalam entri lepas, tapi saya tak pernah sokong AC Milan. 

Actually, dulu pernah gak. Tapi masa zaman bebudak. Zaman minat football sebab footballer ensem.

Tapi skang tobat saya tak wat perangai gitu dah. Saya tetap sokong kamu Manchester United. Masih ragu-ragu kah? Jangan laaaa~

Menyampah benau saya nengok si pakcik Ancelotti tu cakap banyak sebab menang tipis 2-1 ngan kamu, MU. Macam lah benam sampai 10 - 0.

Huh!

Tapi takpe. Ketinggalan dua mata tu tak bermakna the end of the world ye Pakcik Fergie. Jangan risau, penyokong MU still behind you all. Kitorang still sokong MU walaupon you all kalah kali ni. Kalah ke menang ke, fan MU selalu rileks saje. Lalalallalalalla~


* Tetap fan MU.. Rileks saje *


Sayang rasanya Berbatov tak tunjukkan skill and tak take chances sempena 'cuti-cuti rehat' Rooney kali ni.

Well, biarla. Bola tu bulat. Sekali sekala kasi chance la pada pelawat yang JARANG-JARANG rasa keseronokan menang tu rasa cam mana erti kemenangan kat Old Trafford.

Lagipon, bukan menang besar mana pon. Nasib baik Macheda kasi sebijik hadiah sagu hati. Jadi laaa..

Chelsiot tu takyah la nak belagak sangat. Tak ke mana pon belagak tu. Paling paling tak kat Stamford Bridge jep. Nanti kalau final berkesempatan jumpa lagi, jangan lah nak mimpi yang indah-indah sangat ek? Takut merana puleks.

Hukhukhuk~


-------------------------------------------

yus cakap : Glory Glory Man United
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

4 comments:

  1. hehe kalah woooo.. aku harapkan seri pasal bleh la arsenal kejar.

    ReplyDelete
  2. park air : huh. kunun2 harapan tercapai la tu? MU dh kalah. cesstt!

    ReplyDelete
  3. aku tetap dgn manU biar cmane pon...!!!

    ReplyDelete
  4. xpe2..last2 minit nti kena penggalla kepala ancelotti tu...sure ManU campion pnye.

    ReplyDelete