rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Wednesday, 24 March 2010

Atiqah Sweet Giveaway

Saya ni memang tak pernah serik. Masa syok-syok dok pusing-pusing Google Blog Update, ternampak le puleks satu kontes menarik ni. (Err.. Kontes kah?)

Menarik sebab senang sangat cara penyertaannya. Dan menarik jugak sebab tuan punya kontes ni nak kasi coklat! Bersinar-sinar mata saya! Macam terasa-rasa je nak makan coklat neh.

Tapi, saya takde la harap sangat. Saya memang jarang bernasib baik. Tapi macam saya cakap tadi, saya memang tak serik! Nak jugak try. Ish ish ish...

Apa lagi, jom la kita meriahkan hasrat murni insan yang nak kasi coklat ni. Cara penyertaan ada pada blog tuan giveaway. Ataupon klik je kat gambar coklat yang berwarna-warni lagi sangat memikat tu. Selagi belum tamat tempoh, cuba je la. Kan? Ehehhehe.

Tengkius ye tuan giveaway.




"Hai kawan-kawan! jom sertai ATIQAH SWEET GIVEAWAY. hadiahnya satu kotak yang mengandungi 9 biji hand-made chocolate yang dibuat oleh Sweet Brown! Coklatnya sedap tau! Jadi apalagi, jomlah kita sertai ATIQAH SWEET GIVEAWAY di http://pepelungu.blogspot.com..JOM-JOM!"
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

1 comment: