rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Monday, 22 February 2010

Suka Hati

Saya di tag lagi oleh Miss Rerama ungu.. Thanks rerama! :D

Bosan-bosan + penat balik keje nih, gagahkan diri wat jugak.. Saya memang suka wat mende-mende alah nih.. Ehehehhehe.. :D

----------------------------------------------------

1 - adakah anda rasa HOT???

Oh Tidak! :D


2 - upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!



* Abaikan saja rupa saya yang hudus tersebut! Nanti pengsan! *


3 - cerita pasal gambar

Family will always be family.. FOREVER! I LOVE MY FAMILY.. enuff said! :D



4 - bila kali terakhir anda mkn pizza?

Errkk??!! Dua or tiga minggu lepas. Saya tak suka pizza!


5 - lagu terakhir anda dengar

Sang Mantan - Nidji (@ Suria FM, Muzik terbaik Tanpa Henti..) Ehehehheh.. :D


6 - ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni

Tengah masak nih.. Lapo beb!


7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama ape

Kak tipah / ciktpah (nickname masa chatting zaman dolu2) :D


8 - tag lg 8 org

Adess.. Saya just amek nama yg latest follow me lar ek.. :)

i) atyn
ii) ZE
iii) Muhammad Safie
iv) 1D Boyz
v) Diba Chan
vi) Hanismalik
vii) Magrib
viii) puteri_farah


9 - siapakah org no.1 kpd anda

Atyn : Errkk.. siapa ya? Kawan Gb? Rajin mop lantai kapet GB.. Ehehehhehe.. :)


10 - katakan sesuatu mengenai org no.5

Diba  : Cute.. based on her pic.. :D


11 - no.3 ade hubungan dgn sape?

Muhammad Safie : Fasha Sanda.. Ahahhaha.. Err.. Mana la saya tau! Huhuhuuh..



12 - bagaimana pula dgn no.4

1D Boyz : Pon tak tau..



13 - pesanan kepada org no.6

hanismalik aka hitamputeh : Teruskan la suka hitamputeh ye. Hitam itu menawan, putih itu suci.. wuahahhahaha!


14 - kata2 cinta utk org no.2

ZE : Errkk??!! Apakah kata-kata cinta? (Zack nih marah saya lagi kah? *wat muka bersalah* )


15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan

Magrib & puteri_farah : Ye, ada persamaan. Dua-dua blogger! Ahahhahahah :D


16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mentag anda


Rerama ungu

- Errkk.. Beliau bukanlah seekor rama-rama
- Beliau suka kaler ungu
- Beliau suka rama-rama
- Beliau suka rama-rama yang kaler ungu
- Beliau dipanggil rerama sebab nickname nyer rerama.

* Ahahahha.. Sori.. Otak tengah sewel! *


17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU

Dua-dua tak reti cakap Bahasa Melayu.



18 - prasaan anda wat tag ni

Sesuka hati jerr.. :D


19 - adakah anda tau si razman itu sengal

Yes, tau.. Dia sendiri ngaku.. (Err.. Razman tu sapekah?)


20 - GAY or LESS

Gayless. :P



-----------------------------------------------------

yus cakap : Ntah pape ntah saya nih! Huh..
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

2 comments:

  1. Waaawee....tenkiu akak..

    heeee..best22..layan walupun agak tingtong..hahaha

    ReplyDelete