rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Tuesday, 2 February 2010

Giler Spontan

Wuaaa... Leh sakit jantung saya nengok sketsa Spontan nih! Adess.. Tapi dalam banyak-banyak sketch, Pemberita Kepala Tiga ni memang best tahap Gaban! Tak tahan serr!!! :D

Kali ni, saya nak kongsi la aksi Spontan nih.. Cakap banyak tak gune, jom layan video ni.. :)

Adoii.. Ketawa sampai kuar air mata ngan air hidung nengok diorang nii.. Ehehehhe.. :)




* Pemberita Kepala Tiga *


Malam nih pulak line tenet sangat ok. Loading youtube pon agak cepat.. Pe lagi, tercongok le saya depan laptop. Tak hengat sok nak keje dah kot. Aduii! :D

Nah.. Disebabkan line tenet best malam nih, saya nak kongsi lagi satu sketsa giler Spontan nii.. :)



* Alih Suara *


Adeesss.. Gila ah dorang neh! Sakit perut hambe! :)


-------------------------------

yus cakap : Zizan dan Spontan memang best! :D
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

4 comments:

  1. din beramboi - best comedian ever

    ReplyDelete
  2. zack.. btol2.. klaka giler seh.. ade je idea dia.. wuaaa! :D

    ReplyDelete
  3. mmg best!! harap sgt2 ada series ke2. :))

    ReplyDelete
  4. seyesss ak suka din beramboi
    biala walaupun kenkadang dia agk
    ksar sikit.. lebih2 ag masa demostrasi haha

    ReplyDelete