rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Thursday, 21 January 2010

Kisah Pagi Ini

Sebelum saya pegi keja ni, sempat lagi saya bukak YouTube and cari video-video yang boleh memotivasikan diri sendiri.. Almaklumla, nak start hari mesti dengan ceria, dan bermotivasi, so nanti takde la masam cuka je kat tempat keja.. Ehehheheh.

Tapi, tengah godek-godek video kat YouTube, tergodek la pulak video yang jauh sikit lari dari apa yang saya nak cari sebenarnya. Biasa la tu.. Uhukz~ *batuk manja sket*

Well, kat sini saya sertakan satu video dari band kegemaran saya, Linkin Park. Lagunya is In The End. Saya memang minat lagu ni sebab arrangement music dia, the power of Mike Shinoda's rap, dan suara Chester yang sweet, pergh!! Memang waalllaa! Ehehehhe.. :)

Enjoy yee! :D





--------------------------

yus cakap : Ni la antara lagu yang paling saya suka dengar kat lab (selain dari lagu Nickleback), masa dok sensorang. Rasa best nak wat keja.. :)
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

1 comment: