rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Thursday, 7 January 2010

Kalau Ikut Hati..

Ikut hati mati, ikut rasa binasa.. Pepatah lama yang tetiba bermain di fikiran saya sekarang.

Ada satu perkara yang kalau saya ikutkan hati memang nak buat sangat-sangat sekarang nih!

Saya nak mesej seseorang yang lama sangat berdiam diri.

Sape? Hurm.. ada la.. Orang Teluk Intan tuh.. Uhuk uhuk uhuk! ;)

Dah dekat dua bulan. Takde call. Takde mesej. YM apatah lagi. Emel pon dah tak kasi dah. Saya bukan nak tanya apa sangat pon. Just nak tanya apa khabar je.

Erm.. mungkin gak nak tanya, dah lupa kat saya ke?

Tu je la. :D

Saya pon heran.. kenapa dia diam aje. Sibuk sangat ke? Last mesej yang dia bagi dulu, dia cakap dia mungkin akan busy selagi projek yang dia kena uruskan (kat Sabah ke Sarawak entah), belom selesai. Saya terfikir gak, sibuk sangat ke sampai takde masa? Haiiii.. ntah leee.. :)


PERINGATAN : Saya bukan rindu kat dia yee. Just ingat je. Lagipon, dia bukan sapa-sapa pada saya, dan begitu jugak sebaliknya. Hanya kawan. Hehehhe..


Tapi.. Kadang-kadang hati ni jahat ler. Nak jugak terfikir-fikir keadaan dan khabar dia skarang. Hish!

Saya pulak jenis yang reserved. Kalau dia tak start mesej, memang sampai bila-bila la saya takkan start. Bukan apa, takut ganggu dia lak. :)

Kalau ikutkan hati memang saya nak call aje dia terus.. Tapi segan le puleks.. wuahhahaha! :D

Ah.. Malas ah nak layan feeling nih.. Lagha lagha! Ahakz~~


---------------------------

yus cakap : Agak-agaknya... Dia ada ingat kat saya tak? Hurmmmm.. ;)
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

8 comments:

  1. baru2 nie ada 3 org membe ak yg mmg da lma xmsj tetiba lak msj

    agak terkejut...skali 3 org lak..layan jela..dh kwn

    tp lam kes ko ase beter ko start lu lu

    ReplyDelete
  2. alaa.. sy segan le amira.. dia laki, sy perempuan.. cm tak appropriate je.. eheheh.. :)

    wah.. skali 3 org msj lak ye? tetibe popular la nih? pe kes? huahuahua :D

    ReplyDelete
  3. erk kadang2 laki nie lagi malu taw?

    ReplyDelete
  4. waaah waaah waaahh,,,

    ala akak ni..kt kawan kn..ape slhnye akak je mula kn dulu.xder salah pe la..ats dsr kawan je pon kn.
    Lainlah kot akak de hati ngan dia..Hoh??apakah??betolkah??

    hahahaha/...gurau2 manje ye kak..

    ReplyDelete
  5. Mr Asian : malu org lelaki tak sama cam malu org perempuan.. so lelaki la kene mengalah.. wuahahhaha.. jgn marah! :D

    rerama : adeh!! jgn la cakap akak gitu.. memalu la akak! eheheh.. *nyuruk dlm lemari*

    kuz : senyum? senyum ada makna tuuu.. ehehhehe :)

    ReplyDelete
  6. miow2..datang menganggu..

    hai tak kan nak peeling2 kot..
    selagi masing2 tak der yg berani nak mulakan selagi 2 tak der kesudahan.
    jadi silalah mula kan..
    tak salah untuk bertanya khabar..walaupun kawan2.
    lagi mengerat kan hubungan setia kawan kan..renung2 kan dan selamat beramal..

    (sambil memakai kopiah di kepala)

    ReplyDelete
  7. lemonnnnn!!!! wuahh.. rindu sama lemon ah! ehehhehe :D

    ehem.. sbg sorang wanita melayu terakhir, saya sangat la segan nak start wahai encik lemon.. maka saya akan biarkan sajalah peeling ini.. wuaaa :D

    p/s : lemon.. jgn tanggalkan kopiah yee!

    ReplyDelete