rss
twitter
    Jom Ikut Saya di Twitter :)

Sunday, 13 December 2009

Mukaddimah

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum. Salam Sejahtera. :)

Selamat Datang diucapkan pada anda -ya, anda!- yang sedang baca blog amatur saya. walau macam mana cara sekalipon anda terserempak dengan blog nih, saya harap teruslah baca dan ikut ek? semoga ada faedahnya, insyaAllah. :)

paling penting sekali, harap2 dapatla kita saling kenal-kenal dan merapatkan silaturrahim. walau aper pon perbezaan kita -agama, jantina, budaya, pendidikan, WHATEVER- kita tetap KAWAN ye. janji! ehehhe..

"hai manusia, sesungguhnya Kami jadikan kamu dari lelaki dan perempuan, dan kami jadikan kamu berbangsa-bangsa, supaya kamuu berkenal-kenalan. sesungguhnya orang yang termulia di antara kamu di sisi Allah ialah yang paling tinggi takwanya. sesungguhnya Allah Maha Mengetahui Lagi Amat Bijaksana." (Al-Hujurat : ayat 13)

ehem, satu je saya nak tekankan kat sini yep. saya akan cuba mengekalkan 85% - 90% dari keseluruhan post saya dalam Bahasa Malaysia. maklum, english saya tak bagus sangat pon. nama je employed by international company dan bos mat saleh, tapi saya tetap sayangkan BM. wuahahhaa.. agak patriotik saya ye! boleh ek gitu? tapi kalau anda nak komen dalam english, takpe, saya tak kisah. dialu-alukan dan dipersilakan komen ye. tak kisahla bahsa iban ke, spanish ke, japanese ke, arab ke.. tapi kalau lain dari english tu, letak terjemahan sekali la ek.. ehehhehe.. :)

sampai sini dulu.. jumpa lagi di lain post.. jangan lupa ikut ye! :)
Bookmark this post:
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

No comments:

Post a Comment